معجزه

معجزه

 

شما به معجزه اعتقاد دارین؟


تا حالا معجزه دیدی؟معجزه را  از نزدیک حس کردی ؟!!!
قرار نیست معجزه یه چیز خیلی خفن باشه گاهی لابه لای اتفاقات وقتی نگاه میکنی درکش میکنی
چندوقت قبل از ماشین پیاده شدم وراه افتادم سمت محل کار از خیابون که رد شدم دیدم یه پسر اون طرف خیابان داره از تو ماشین بال بال میزنه 
من: اول صبح مردم خجالت نمیکشن ...
یکم که دقت کردم دیدم موبایلش را تو دستش داره تکون میده ....
من: اخه این چه طرز شماره دادنه...
بعد دیدم داره به سمت ماشینم اشاره میکنه  برگشتم دیدم یه چیز سیاه پایین ماشینم افتاده وصدای اون پسر که تو هوا گم بود ...
پسر: موبایلتون افتاده رو زمین...
باورتون میشه ؟؟؟؟؟پشت اون همه قضاوت وبیخیالی من !!!
یه آدم مهربون با دیدن بی توجهی من ودیدن گوشیم رو زمین دنده عقب گرفته بود تا منو متوجه کنه 
تا کمکم کنه
ومن وقتی گوشی را از روی زمین برداشتم شوکه بودم وبا دست تکون دادن ابراز خوشحالی وتشکر کردم
توی راه داشتم فکر میکردم اگه یکی از روی موبایل با ماشین رد میشد چی ؟!
اگر یکی اونو برداشته بود ومیبرد چی واگر اصلا اون مرد متوجه من نمیشد ویا حتی...
فقط خداروشکر کردم.
همکارام  گفتن یه جایی یه کار خوبی کردی واز این طریق بهت برگشته (قانون انعکاس)
ومن پیش خودم گفتم هرچی بود یه معجزه بود از طرف خدا
خیلی از این اتفاقا توی زندگی هرکدوممون افتاده میدونیم یکی  همه جوره حواسش بهمون هست بعضیا وقتی میخوان ازش تشکر کنن بالای سرشونو نگاه میکنن توی آسمون یه جای بی انتها
 و من همیشه دستمو روی قلبم میزارم چون اونجاست درست بیخ گوشم ،توی وجودم ،میدونم که هست...

 

رها شمس